close
今天要推薦的歌是英國星光大道-小康妮I Will Always Love You
這首歌我聽過很多次
都聽不膩
所已推薦大家來聽聽囉!
這首歌雖然不算她的成名曲
但還是有收錄在她的專輯
歌詞還蠻感人的
聽到都有想哭的感覺了

下面是中英歌詞
要聽的話去我的部落格首頁或相簿囉!

If I should stay 
如果我留下
I would only be in your way 
只會成為你的牽絆
So I will go  所以我離去
But I know  但我知道
I will think of you every step of the way  每踏出一步,我都會想念你

And I will always love you 
我會永遠愛你
I will always love you  永遠愛著你
You, my darling, you  你,我親愛的你

Bittersweet memories 
苦甜摻雜的回憶
That is all I'm taking with me  是我所能帶走的
So goodbye  再見了
Please don't cry  請別哭泣
We both know I am not what you need  我倆都明白,我不是你想要的
 
And I will always love you  我會永遠愛你
I will always love you  永遠愛著你

I hope life treats you kind 
我希望生命能對待你仁慈些
And I hope you have all you dreamed of  希望你能擁有你所夢想的
And I wish you joy and happiness  祝你幸福快樂
But above all this I wish you love  但撇開這一切,我期望你的愛

And I will always love you
  我會永遠愛你
I will always love you
I will always love you
I will always love you
I will always love you
I will always love... you  永遠愛著你

Oh, I will always, I will always love you...  
喔  我會永遠、永遠愛你
arrow
arrow
    全站熱搜

    vivi85325 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()